סריקת מסמכים רחובות | סריקת מסמכים רמת אביב | סריקה של מסמך | שרות סריקת מסמכים
בארגונים רבים (עסקיים, ממשלתיים וכו') יוצרים מסמכים הדורשים חתימה של גורמים מסוימים. מסמכים אלה מועברים לנמענים הדרושים לחתימה, אולם יש צורך בהדפסתם לשם הוספת חתימת הנמען.חתימה אלקטרונית מאפשררת לבצע חתימה על מסמכים, ללא הצורך המוקדם בהדפסתם. באמצעות כך נחסכת עלות הדפסה של המסמכים (לדוגמה: מסמך של 300 עמוד שיש להעבירו בין חברות כשהוא חתום).
שילוב חתימה אלקטרונית (חתימה דיגיטלית) במערכת המחשוב הארגונית היא בעלת יתרונות רבים.
ע"י בחירת פתרון איכותי וידידותי שמתממשק לתוכנת ניהול מסמכים ארגונית ועם תוכנות אופיס המייצרות מסמכים ניתן לשלב באופן אוטומטי שדות בהם תשולב חתימה ידנית, תוך הגדרת מאפיינים מתאימים וברמת אבטחה גבוהה.
באופן כזה ניתן לשגר את המסמך לסבב חתימות במייל ולהחזיר מסמך מוכן לנמען הרצוי. בתהליך כזה הארגון יחסוך זמן המבוזבז על ניירות, עלויות משלוח, סריקת מסמכים ועוד, וכל זאת ברמת אבטחה גבוהה של מסמכי הארגון.
להזמנת שירותי סריקה חייגו עכשיו 054-5880060
סריקת מסמכים רחובות,סריקת מסמכים רמת אביב,סריקה של מסמך,שרות סריקת מסמכים,
שירותי סריקת מסמכים תל אביב,שירותי סריקת מסמכים בתל אביב,שירותי סריקת מסמכים באר שבע,
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.